Szanowne Nauczycielki, Szanowni Nauczyciele,

Poprzedni rok szkolny upłynął pod znakiem obostrzeń pandemicznych w szkołach i na salach kinowych, choć mamy nadzieję, że rok 2022/2023 pozostanie od nich wolny, chcemy móc na bieżąco reagować na zmieniające się okoliczności. Ponieważ bezpieczeństwo naszych widzów jest dla nas najważniejsze, kontynuujemy wprowadzone w poprzedniej edycji elastyczne formy uczestnictwa w projekcie:

  • możliwość realizacji projektu w wersji stacjonarnej, online lub hybrydowej,
  • możliwość zmiany formy uczestnictwa ze stacjonarnego na online (w przypadku ponownego zamknięcia kin lub decyzji o nauczaniu zdalnym),
  • limit osób na sali kinowej podczas seansów stacjonarnych będzie zgodny z aktualnymi wytycznymi GIS oraz potrzebami Nauczycieli,
  • możliwość realizacji indywidualnych seansów stacjonarnych dla jednej lub kilku klas z tej samej szkoły (konieczny wcześniejszy kontakt z koordynatorem).

Na wszelkie pytania dotyczące zapisów oraz dokonania wyboru formy uczestnictwa w NHEF odpowiedzą koordynatorzy w miastach realizujących projekt: www.nhef.pl/kontakt

Zachęcamy do zapoznania się z naszym aktualnym programem, do pobrania TUTAJ



Rejestracja do projektu 

Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej
program 2022/2023 

Wypełnienie formularza jest proste i zajmuje jedynie kilka minut.
Aby to zrobić potrzebne będą: 

  1. Dane placówki (adres, telefon, imię i nazwisko dyrektora szkoły)
  2. Informacje o liczbie uczniów uczestniczących w projekcie
  3. Forma płatności (bilety, karnety)
  4. Nazwa wybranego przez Pana/Panią cyklu

Wypełnienie i złożenie formularza

Po prawidłowym wysłaniu formularza otrzyma Pan/Pani mail z informacją o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. Nie oznacza to jednak jeszcze przyjęcia do projektu.

Zgłoszenia są akceptowane przez koordynatorów. Po zaakceptowaniu przez koordynatora otrzyma Pan/Pani drugi mail z potwierdzeniem przyjęcia do projektu.

Ponieważ maile z potwierdzeniem wysyłane są automatycznie, mogą one trafić do skrzynki ze spamem. Bardzo prosimy o regularne przeglądanie poczty.